wtorek, 23 sierpnia 2016

Buio- Promo '14 (wydanie własne)

Buio to jednoosobowy projekt z Włoch w pełni inspirowany i poświęcony twórczości Burzum z okresu pierwszych 2 płyt. Posiadana przeze mnie promówka w 2014 roku to po prostu odzwierciedlenie wspomnianego zespołu tyle, że z jeszcze surowszym, demówkowym brzmieniem. Wokalnie Varg jest tu odwzorowany perfekcyjnie. Nie brak tu nawiązań do takich utworów jak "Dungeons of Darkness", "Key to the Gate" czy "A Lost Forgotten Sad Spirit". Jak pierwszy raz usłyszałem ten materiał to myślałem, że to jakieś materiały Burzum, które do tej pory nie ujrzały światła dziennego. Jak mi się tego słuchało? Hmm, mam mieszane uczucia. Z jednej strony nie lubię klonowania bo mamy tego na scenie aż nadto, ale z drugiej strony zagrane jest to tak wiernie wobec wzorca, że staje się to autentycznie interesujące.


Widać, że Count Morgul dołożył wielu starań i pracy żeby faktycznie brzmiało to jak stare Burzum. Słaba jakoś nagrań zabiera nieco przyjemności z odsłuchu i po pewnym czasie męczy, no ale co ma być słyszalne to słychać. Intryguje mnie mocno co dalej wyjdzie z tego projektu, szału nie ma ale coś w tym jest. Do tej pory Buio wypuściło 4 materiały demo i rzeczone promo. Z tego co mi wiadomo na ten rok planowany jest debiutancki album. Wydany będzie niestety w ścisłym limicie 200 kopii. Jeżeli ktoś zainteresował się tym tworem i chciałby sobie nabyć poniższe promo to chyba jeszcze jest ku temu szansa, najlepiej jest kontaktować się z Morgulem przez fb. Być może zostały jeszcze jakieś kopie. Myślę, że zagorzałym fanom starego black metalu można by ten projekt polecić. Jakbyście chcieli sobie odsłuchać co nieco to powinno być na yt, jeżeli nie to projekt ma swój profil na soundcloud Buio (One Man Band)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz