niedziela, 19 sierpnia 2018

Cardiac Arrest- A Parallel Dimension of Despair (Memento Mori 2018)

Coś z obiecanych nowości. Znalazłem chwilę czasu, także nie ma sensu go marnować, a przedstawić wam kolejny ciekawy materiał do posłuchania i zgarnięcia. Na pewno są wśród was osoby, które bacznie śledzą to co się dzieje na Death Metalowej scenie, zatem nazwa Cardiac Arrest komuś musiała się obić o uszy. W tym roku panowie wypuścili kolejny, już szósty, album i po rozeznaniu tematu śmiem twierdzić, że najlepszy w swoim dorobku. Cardiac Arrest łoją jak natchnieni i w pełni mogą mierzyć się tym materiałem z klasykami stylu w którym się obracają. Mam tu na myśli takie grupy jak Autopsy, Abscess, Repulsion, Impetigo, Cannibal Corpse czy Mortician. Niemniej jednak jest w ich graniu coś niesamowicie nośnego, chwytliwego, nie tracąc przy tym ni grama ze swojego ciężaru. Momentami pewne elementy mogą tworzyć odnośnik do ostatnich dokonań Asphyx, czy tego co na swojej, jak na razie, jedynej płycie zaprezentował Grand Supreme Blood Court. Nawet i jakieś niewielkie elementy szwedzkiego Death Metalu spod znaku Dismember czy Grave da się tu znaleźć. Może właśnie dlatego sięgnąłem po ten krążek i tak mi się spodobał. Uważam osobiście, że jest to materiał bez skazy. Przemyślany, ze świetnym brzmieniem, nie przeładowany, nie jednostajny. Śmiało można go przytaczać jako przykład perfekcyjnej, death metalowej maszyny napędzanej wpływami najlepszych materiałów gatunku z lat 90-tych. Dla każdego fana Metalu Śmierci to powinien być mus na liście tegorocznych nowości jakie powinny zagościć w odtwarzaczu, a potem dumnie zająć miejsce w kolekcji. Jeżeli kogoś zaciekawiłem tym wydawnictwem niech nie zwleka i zamawia ten krążek. Satysfakcja gwarantowana! Tak się powinno grać Death Metal!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz