piątek, 19 stycznia 2018

Schizodeath- Empire of Dirt (Promo 2018)

Kolejna dobra horda rodzi się na naszej scenie. Mowa tu o wałbrzyskim Schizodeath. Z początkiem tego roku Panowie pokusili się o wypuszczenie płytki promo/ dema z krótkim, autorskim materiałem. I co dostajemy? Bijący w pysk, lekko techniczny Death/ Thrash Metal naszpikowany całą masą naprawdę chwytliwych, a jednocześnie mocarnych riffów. Nie sposób banią przy tym nie pomachać, zwłaszcza w tych bardziej thrashowych momentach tytułowego "Empire of Dirt", czy następującego po nim "Biporal Mental Crack". Jest też w tym graniu pewna nutka oldschoolu, słuchając niniejszej promówki przypomniało mi wielbione przeze mnie Merciless, czy momentami nawet Vader. Na uznanie zasługuje też lekko szwedzko- death metalowa okładka, przywołuje na myśl stare dema tej sceny... Jeżeli na tym niespełna 16- minutowym materiale potrafili tak zajebiście zagrać i zaciekawić, to aż wybiegam myślami z jaką smakowitością mogą wyjechać na pełnym albumie. Z tego co mi wiadomo zespół póki co nie ma wydawcy, także tutaj moje słowa skierowane są do znanych mi labeli- warto się zainteresować i to bez dwóch zdań. Jest potencjał, zacięcie, słyszalna pasja, a przede wszystkim wyczucie granej sztuki. Wam czytelnikom także polecam zapoznać się z "Empire of Dirt", bo chłopki łoją, że aż miło! Właśnie takie zespoły napędzają tą naszą polską, podziemną scenę przez ostatnie lata, dzięki czemu możemy się ostatnim czasem cieszyć tak kapitalnymi wydawnictwami. Dlatego właśnie trzeba to wspierać!
A właśnie, jak sami widzicie zespół stara się podtrzymywać stare dobre, tradycje i przygotowywać porządne fizyczne, promo, co znowu nie jest aż tak mocno popularne pośród nowo powstających grup! Za to brawa i szacun, bo tak być powinno!

https://www.facebook.com/schizodeath/
https://schizodeath.bandcamp.com/releases



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz